Nastavení emailu
· Pro odeslání emailů z IMES, je třeba mít nastaven SMTP server
· V základním nastavení podniku (V hlavním okně Imesu menu údržba/nastavení/nastavení Imes, záložka mail-smtp). Nastavuje se jen jednou a poté funguje na všech stanicích.
· Ověřit nastavení SMTP serveru lze po vygenerování VL na záložce Email-smtp
Způsob odesílání
· Bez klienta – odesílá přímo na SMTP server (nevyužívá Outlook)
· Parametr „otevřít email klienta“: v případě, že je zatrženo odesílat z outlook tak otevře emailového klienta
· Výběr e-mailu z: partnerů
· Server – zadat smtp server, například smtp.seznam.cz. Při použití TLS nebo SSL se musí zapsat port. Například při SSL na seznam se použije zápis smtp.seznam.cz:465
· Jméno – uživatelské jméno k emailové schránce
· Heslo
· Skrytá kopie kam se mají emaily posílat
· Email odesílatele. U podnikových emailů většinou může být jedno – záleží na nastavení schránky. Emaily typu seznam.cz atp. musí být odesílatel stejný jako uživ. jméno – mají kontrolu, když se napíše jiný email odesílatele tak většinou odesílání nefunguje.
· Stisknutím tlačítka "test nastavení účtu" dojde k odeslání testovacího emailu na Vámi zvolený email.
· Návod pro nastavení odesílání výplatních lístků zde https://www.imes.cz/help/podklad/75.Mzdy/vyplatni_listek/Vyplatni_listek.htm
· Videonávod na nastavení odesílání zde https://youtu.be/fM5z1UHBitM
· Slouží
pro ostatní emailovou komunikaci.
2.1 Kódy
účtu:
· 0 – Smart
Metering - upozornění na překročení limitu spotřeby více zde
· 2 –
Příjem Emailu - Slouží pro příjem pošty do IMESu do modulu dispečink.
Vyplňují se údaje PPOP3
·
· Nabývá
těchto hodnot: 0 -
Neodesílat